Staj Seferbirliği Kapsamında Staj Teklifi Alan Öğrencilerimize Hatırlatma Duyurusu


Sevgili Öğrencilerimiz;

Teklif alan öğrencilerimiz için;

Üniversitemiz Senatosunun almış olduğu karar gereği, Staj Seferbirliği Projesinde kapsamında 2020 – 2021 Eğitim ve Öğretim Yılı Bahar ve döneminde yapılacak stajlarda ders dönemi dışında yapılması zorunluluğu aranmayacaktır.

2021 – 2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz döneminde uzaktan eğitimin devam etmesi durumunda 2021 yılı sonuna kadar ders dönemi dışında yapılması zorunluğu aranmayacak, Yüz yüze eğitimin başlaması durumunda ise ders döneminde staj yapılamayacaktır.

Bu bağlamda teklif alan öğrencilerimizin onay verirken senato kararını baz alarak işlem yapmaları gerekmektedir. 


Onay alan öğrencilerimiz için;

Staj Seferbirliği uygulama yönergesinin 14. Maddesi gereği Staja kabul eden kurum, Sosyal Güvenlik Kurumu ile ilgili işlemlerinin başlatılabilmesi için staja kabul alan öğrenci bilgisi ve staj sürelerini ilgili yükseköğretim kurumuna resmi yazı ile elektronik belge yönetim sistemi, posta veya e-posta yoluyla staj başlama tarihinden 7 iş günü öncesinden bildirmekle yükümlüdür.

Bu bağlamda Staj onayı alan öğrencilerimizin Staj yapacakları kurumlarla irtibata geçerek ilgili yazının iletilmesi konusunda özen göstermesi gerektedir. Zira yazıyla bildirilmeyen öğrencilerimizin Sosyal Güvenlik Kurumu ile ilgili işlemleri yapılamayacağından stajları kabul görmeyecektir.



HIZLI ERİŞİM

Instagram Twitter Facebook Youtube