Üniversitemiz Arkeoloji Bölümü Mezunlarının Dikkatine...

Semerkant şehrinde bulunan “İpek Yolu” Uluslararası Turizm ve Kültür Üniversitesi’nin yüksek lisans programlarında Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan adaylar için 5 burslu kontenjan tahsis edilmiştir.

 

Başvurusu olumlu değerlendirilenlere her yıl Özbekistan’a geliş ve gidiş için tek seferlik ekonomi sınıfı uçak bileti, eğitim süresi boyunca aylık 500 ABD Doları burs, barınma masrafları için aylık 100 ABD Doları barınma desteği verilecektir. Ayrıca yılda iki kez Özbekistan’ın antik kentlerini ziyareti için her bursiyere 100 ABD Doları destek verilecektir.

 

Adaylar Turizmde Lojistik, Turizm, Müzecilik, Kültürel Miras Eserlerinin Korunması ve Restorasyonu, Kültürel Mirasın Yönetimi, Yaratıcı Endüstri ve Arkeoloji yüksek lisans programlarına başvurabileceklerdir.

 

Başvuru için gereken belgeler:

  • Kimlik belgesi (pasaport/kimlik kartı);
  • Lisans diploması;
  • Fotoğraf 3x4;
  • Başvuru sahibinin özgeçmişi (iritbat için başvuru sahibinin iletişim bilgileri ve e-posta adresı);
  • Dil yeterlilik belgesi (IELTS — 6, CEFR  — B2, TOEFL IBM — 72 puanı); (Başvuru sahibi üniversite eğitimini İngilizce olarak tamamlamışsa dil yeterlilik belgesi istenmez)
  • Kompozisyon (“ŞİÖ ülkelerinin turizminin gelişimine katkıda bulunmak” konulu mezuniyet sonrası planlar, 1-1,5 sayfa).

Not: Başvuru sahiplerinin yukarıda belirtilen belgelerin elektronik kopyalarını kabul ofisinin web sitesine (http://admissions.univ-silkroad.uz) 15 Ağustos 2024 tarihine kadar yüklemeleri gerekmektedir.



HIZLI ERİŞİM

Youtube Twitter instagram Facebook
Kariyer ve Mezunlar Ofisi Danışma Hattı
Birim Yöneticilerimiz İle Görüşün
Kariyer ve Mezunlar Ofisi
Öğrenci Temsilcisi
Çevrimiçi