Sevgili Öğrencilerimiz;
Üniversitemiz Senatosunun almış olduğu karar gereği, Staj
Seferbirliği Projesinde kapsamında 2020 – 2021 Eğitim ve Öğretim Yılı Bahar ve döneminde
yapılacak stajlarda ders dönemi dışında yapılması zorunluluğu aranmayacaktır.
2021 – 2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz döneminde uzaktan
eğitimin devam etmesi durumunda 2021 yılı sonuna kadar ders dönemi dışında
yapılması zorunluğu aranmayacak, Yüz yüze eğitimin başlaması durumunda ise ders
döneminde staj yapılamayacaktır.
Bu bağlamda teklif alan öğrencilerimizin onay verirken senato kararını baz alarak işlem yapmaları gerekmektedir.
Staj Seferbirliği uygulama yönergesinin 14. Maddesi gereği
Staja kabul eden kurum, Sosyal Güvenlik Kurumu ile ilgili işlemlerinin
başlatılabilmesi için staja kabul alan öğrenci bilgisi ve staj sürelerini
ilgili yükseköğretim kurumuna resmi yazı ile elektronik belge yönetim sistemi,
posta veya e-posta yoluyla staj başlama tarihinden 7 iş günü öncesinden bildirmekle
yükümlüdür.
Bu bağlamda Staj onayı alan öğrencilerimizin Staj
yapacakları kurumlarla irtibata geçerek ilgili yazının iletilmesi konusunda
özen göstermesi gerektedir. Zira yazıyla bildirilmeyen öğrencilerimizin Sosyal
Güvenlik Kurumu ile ilgili işlemleri yapılamayacağından stajları kabul
görmeyecektir.